Android fazla desen girildiğinde telefon kitlenme sorunu!

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yaşadığım bir sorunun çözümünü anlatmak istiyorum. Anroid sistemi üzerinde güvenlik için desen ekranını kullanmaya başladıysanız bu tip sorunlarla karşılaşmanız an meselesidir.

android

Telefonunuza tanımladığınız gmail adresinizin şifresi ile giriş yaparak telefonunuzun açılmasını bu ekranda sağlayabilirsiniz ancak Gmail hesabınızı tanımlamadıysanız telefona bu ekrandan telefonunuzu hard reset attırarak çıkartabilirsiniz hard reset yaptığınızda simkart ve hafıza kartınız hariç, telefonunuzun içindeki tüm bilgileriniz silinecektir.

Hard reset için;
1-Telefonunuzu kapatın.
2-Ses açma düğmesine ve orta düğmeye basılı tutun.
3-Ses açma düğmesine ve orta düğmeye basılı tutarken güç düğmesinede basılı tutun ve 10 saniye bekleyin.
4-Elinizi güç düğmesinden çekin ancak ses açma düğmesine ve orta düğmeye basılı tutmaya devam edin.
Herşeyi doğru yaptıysanız eğer sizi siyah ekranda özel bir menü karşılayacak. Bu menü dokunmatik işlevleri algılamadığı için menüde yukarı aşağı gitmek için ses açma düğmelerine, seçenekleri seçmek için power düğmesine basmanız gerekecektir.
5-Menüden wipe factory reset seçeneğini seçin.
6-Yes all seçeneğini seçin ve onaylayın.

Telefonunuz yeniden başlayacak ilk aldığınız ayarlarıyla çalışacaktır. Bazı telefonlarda tuş kombinasyonları farklılık göstermektedir. www.hard-reset.com üzerinde yayımlanan klavuzlara göz atabilirsiniz.

[Toplam:0    Ortalama:0/5]

sedat demirdoğan

-Yazılım Sınıfı Kurucusu -Bilişim Grubu Kurucu Üye -Bilişim Derneği Şişli Bölge Temsilcisi -Jollytur Yazılım Geliştirme Ekip Lideri -Kick Boks tutkunu, Gitarist ve Girişimci

Android fazla desen girildiğinde telefon kitlenme sorunu!” için 53 yorum

  • 01 Nisan 2013 tarihinde, saat 00:12
    Permalink

    Sorunum çözüldü teşekkür ederim admin

    Yanıtla
  • 14 Haziran 2013 tarihinde, saat 19:54
    Permalink

    orta düğme hangisi

    Yanıtla
  • 15 Haziran 2013 tarihinde, saat 10:33
    Permalink

    Merhaba hatice hanım orta düğme home düğmesi anlamına gelmektedir.

    Yanıtla
  • 30 Haziran 2013 tarihinde, saat 23:12
    Permalink

    güç düğmesi hangisi

    Yanıtla
  • 30 Haziran 2013 tarihinde, saat 23:13
    Permalink

    bnm home düğmem dokunmatik

    Yanıtla
  • 30 Haziran 2013 tarihinde, saat 23:50
    Permalink

    Merhabalar @cenap subası

    Güç düğmesi(Power tuşu) cihazı açma/kapama tuşudur.

    Yanıtla
  • 13 Temmuz 2013 tarihinde, saat 16:41
    Permalink

    Admin power tuşu çalışmıyo

    Yanıtla
  • 16 Temmuz 2013 tarihinde, saat 10:30
    Permalink

    Merhaba @İSMAİL UZUNEL,

    Bu işlem sırasında power tuşu kesinlikle kullanılmaktadır. Telefon marka ve modelini yazabilirseniz size daha net bir şekilde yardımcı olabilirim.

    Yanıtla
    • 25 Ekim 2014 tarihinde, saat 16:59
      Permalink

      benim telefonum HTC Desire X benim telefomunda hard reset olmuyo ve orta tuşu dokunmatik nasıl halledebiliriz

      Yanıtla
    • 14 Mart 2015 tarihinde, saat 17:34
      Permalink

      general mobile discovery için yardım alabilirmiyim

      Yanıtla
  • 10 Ağustos 2013 tarihinde, saat 22:31
    Permalink

    çok teşekkürler elinize sağlık

    Yanıtla
  • 03 Ekim 2013 tarihinde, saat 17:11
    Permalink

    notice yazılı bir resim geliyor ne yapmalıyım

    Yanıtla
  • 08 Kasım 2013 tarihinde, saat 16:51
    Permalink

    sağolasın admin işe yaradı

    Yanıtla
  • 15 Aralık 2013 tarihinde, saat 18:16
    Permalink

    power tuşuna basıyorum fakat bir işe yaramıyo

    Yanıtla
  • 16 Aralık 2013 tarihinde, saat 01:48
    Permalink

    Tesekkurler admin

    Yanıtla
    • 16 Aralık 2013 tarihinde, saat 01:55
      Permalink

      Cok guzel dusunulmus elinize saglik gercekten super

      Yanıtla
  • 18 Aralık 2013 tarihinde, saat 15:02
    Permalink

    admin benim telefon avea intouch 2 wipe factory reset buraya kadar geldim yes tuşu yani bu yazıya tıklamak için bütün tuslara basıyom dokunmatik ztn 4 tus olmuyo nasıl yapacam

    Yanıtla
  • 09 Şubat 2014 tarihinde, saat 19:17
    Permalink

    Çok teşekkürler admin oldu.

    Yanıtla
  • 26 Şubat 2014 tarihinde, saat 13:48
    Permalink

    benım tel s 3 mini yalnız kore malı desen fazla gırılmıs gmil adresımı gırmeme ragmen acılmıcılmıyo soyledıklerınızı denedım olmuyo lutfen yardım edın

    Yanıtla
  • 26 Şubat 2014 tarihinde, saat 13:49
    Permalink

    telim açılmıyor yardım edin

    Yanıtla
  • 05 Mart 2014 tarihinde, saat 23:40
    Permalink

    Bilgiler için çok teşekkür ederim telefoncular 10 TL istiyordu sizin makaleniz sayesinde sorunumu çözdüm.

    Yanıtla
  • 07 Nisan 2014 tarihinde, saat 23:11
    Permalink

    Buradaki işlemleri yaptım ama yazı felan gelmedii =(

    Yanıtla
  • 15 Nisan 2014 tarihinde, saat 13:17
    Permalink

    Turkcell maxipro markalı telefonumda aynı sorunu yaşıyorum desen deneme hatası

    Yanıtla
  • 01 Haziran 2014 tarihinde, saat 11:51
    Permalink

    Bu ekrandan nasıl çıkış yapılmaktadır ?

    Yanıtla
  • 14 Haziran 2014 tarihinde, saat 10:18
    Permalink

    arkadaş yaptım bende o seçenek çıkmadı çıkan seçenekler
    full test
    item test
    test report
    clear flash
    version
    reboot
    lütfen yardım edin telefonum galaxy s4 mini

    Yanıtla
  • 18 Haziran 2014 tarihinde, saat 23:04
    Permalink

    Adminim benim telefon samsung gt i5500 tamam samsung derken ekran karariyo ve be uc tusa basiyorum ama sonra normal acilio lutfen bi yardim

    Yanıtla
  • 06 Temmuz 2014 tarihinde, saat 22:36
    Permalink

    Çok Sağolun Telefon Kitlenmişti Korktum Hemen Yaptım

    Yanıtla
  • 19 Temmuz 2014 tarihinde, saat 12:47
    Permalink

    admin bnm telefon HTC one bana daha fazla bilgi verebilirmisinz.

    Yanıtla
  • 20 Temmuz 2014 tarihinde, saat 14:12
    Permalink

    Benim telefonumda orta düğme yok. Ayrıca orta düğme home düğmesi ise reset için teli kapattığımda tabi ki home düğmesine basamıyorum. Ne yapmam gerekiyor ?

    Yanıtla
  • 23 Temmuz 2014 tarihinde, saat 00:08
    Permalink

    benim neden olmadııı :(((

    Yanıtla
  • 10 Ağustos 2014 tarihinde, saat 13:48
    Permalink

    hersey denılen gb yaptım yanlız sadece factry reset yazısı cıktı ve power dugmesıne bastım baska bır yazı yanı yes all secenegı cıkmadı

    Yanıtla
  • 12 Ağustos 2014 tarihinde, saat 09:24
    Permalink

    ya arkadaşlar ben bunların hepsini yaptım, ancak android system recovery de kaldı telefonu açıp kapattığım halde aynı menüye geliyor hala… bir bilgi verir misiniz, lütfen.

    Yanıtla
  • 11 Eylül 2014 tarihinde, saat 19:40
    Permalink

    Merhabalar, telefonum vodafone945 marka androit kardeşim telefonu açmak için çok fazla güvenlik desenimi yanlış girince telefonom artık açılmak için google hesabı ve şifresi istiyor ama hatırlamıyorum kafayı yemek üzereyim yazılanları denedim bir türlü olmuyor acele yardımınızı rica ediyorum.

    Yanıtla
  • 29 Eylül 2014 tarihinde, saat 20:10
    Permalink

    Allah sizden bin kere razı olsun sayenizde neredeyse çöpe atacağım telefonumu kurtardım. Nasıl teşekkür etsem size azdır uçtuk eşimle şuan TEŞEKKÜRLERRRRR

    Yanıtla
  • 11 Ekim 2014 tarihinde, saat 20:27
    Permalink

    Notice diye yazı çıktı ve üstü çizili el işareti bile telefonu bağlantı kablosu gibi bir şey var ne yapacağım.

    Yanıtla
  • 21 Ekim 2014 tarihinde, saat 01:20
    Permalink

    Allah bin kere razı olsun kardeş sağlık ve mutluluklar…

    Yanıtla
  • 21 Ekim 2014 tarihinde, saat 01:24
    Permalink

    Telefonu kurtardım sayende birde skype ile face videoyu kurabilsem bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi ne yaptıysam olmadı skype ve face video kurulumu kernel 32 hatası veriyor sürekli bilen arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olabilir mi ?

    Yanıtla
  • 22 Ekim 2014 tarihinde, saat 11:06
    Permalink

    Turkcell Maxi Plus 5 onu nasıl yapacağım acaba ?

    Yanıtla
  • 04 Aralık 2014 tarihinde, saat 21:12
    Permalink

    saolun teşşekkür ederim

    Yanıtla
  • 12 Şubat 2015 tarihinde, saat 18:51
    Permalink

    Yapamadım bende o çıkmadı sadece samsung yazdı ve üstünde siyah kare birşey çıktı sonrada telefon 10 dk açılmadı

    Yanıtla
  • 17 Şubat 2015 tarihinde, saat 15:09
    Permalink

    dediğiniz işlemleri yapıyorum ama telefon normal şekilde açılıyor.

    Yanıtla
  • 14 Mart 2015 tarihinde, saat 17:31
    Permalink

    general mobile discovery için yardım alabilirmiyim telefonum kilitlendi ve wifi kapalı oldugundan google play hesabı acılmıyo acil yardım

    Yanıtla
  • 06 Nisan 2015 tarihinde, saat 14:12
    Permalink

    teşekkürler <3

    Yanıtla
  • 03 Mayıs 2015 tarihinde, saat 12:33
    Permalink

    ya benim telefonum lg l7 bütün talimatları yaptım youtube dan da izleyerek yaptım ama benimkinde e posta istediğinden olsa gerek önüme saçma sapan bir şekil çıktı hiç bişey anlamadım yardımcı olun lütfen

    Yanıtla
  • 02 Haziran 2015 tarihinde, saat 19:15
    Permalink

    bnde sorun yasiyorum telfnm kilitlendi burdaki gibi aynisini yaptim ama farkli yazilar geliyo yardimci olurmusunuz

    Yanıtla
  • 02 Haziran 2015 tarihinde, saat 19:21
    Permalink

    acil yardim bekliyorum

    Yanıtla
  • 13 Haziran 2015 tarihinde, saat 18:37
    Permalink

    pin kodu istiyo ama kabul etmiyo

    Yanıtla
  • 10 Temmuz 2015 tarihinde, saat 15:04
    Permalink

    abi çok çok teşekkür ederim boş yere para vericektim çok saolun ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN <3 <3

    Yanıtla
  • 31 Temmuz 2015 tarihinde, saat 15:56
    Permalink

    her şeyi yaptım şu secenegi bulamadım( Yes all ) lütfen yarıdm edermisin

    Yanıtla
  • 30 Ağustos 2015 tarihinde, saat 12:51
    Permalink

    Allah razı olsun sizden. Sorunumu giderdiniz.

    Yanıtla
  • 03 Haziran 2016 tarihinde, saat 10:17
    Permalink

    Tüm seçenekleri yaptım ama yabancı şeyler çıktı reboot system not, apply update form sn cart, Wipe data/factory reset, wipe cache partition bunlar çıktı bunlardan hangisini seçeceğim yardımcı olur musunuz lütfen ?

    Yanıtla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

%d blogcu bunu beğendi: